Reklamáció
Kötelezettségek hibás áru esetén
Az áru hibájából eredő reklamáció jogát az áru átvételétől számított 24 hónapon belül érvényesítheti. Meghatározott szavatossági/felhasználhatósági idejű árunál csak a megadott szavatossági idő alatt. Az áru rendeltetésszerű használatából eredő elhasználódásáért felelősséget nem vállalunk. Az alacsonyabb áron értékesített termékek esetében nem vállalunk felelősséget azokért a hibákért, ami miatt alacsonyabb áron került eladásra.
Panasz - Reklamáció
Reklamáció személyesen vagy postai úton, illetve futárszolgálattal is benyújtható. Reklamációhoz be kell mutania, vagy el kell küldenie egy dokumentumot, amely igazolja, hogy az árut a mukhair.hu oldalon vásárolta (rendelési szám vagy fizetési bizonylat), vagy a JDD spol. s r.o. állította ki (számla vagy nyugta a pénztárgépből, vagy jótállási jegy).
Reklamáció esetén a panasz beérkezéséről igazolást adunk ki, akkor is, ha a panasz elutasításra kerül, pl. higiéniai okokból és át nem vett áru miatt.
Mindig szükséges megadni, hogy mi az áru hibája, vagy a hiba hogyan nyilvánul meg, illetve kérést, javaslatot várunk a reklamáció kezelésére.
Felhívjuk figyelmét, hogy a nyilvánvaló hibával nem rendelkező használt kozmetikumokat higiéniai okokból (bontott védőcsomagolás stb.) nem lehet visszaküldeni.
A vásárolt árut személyesen is átadhatja reklamációra a JDD spol. s.r.o. székhelyén, vagy egy általunk meghatalmazott személynek a cég székhelyén kívül is, egyeztetett találkozó keretében. Amennyiben kérését nem tudjuk azonnal teljesíteni, a visszaküldött árut továbbítjuk átvizsgálásra.
Abban az esetben, ha a reklamált árut postai úton vagy más kézbesítési szolgáltatással szeretné küldeni, a következő címre várjuk a küldeményét:
JDD spol. s.r.o.
Demänovská 1603/60
031 01 Liptovský Mikuláš, SZLOVÁKIA
A küldeményben fel kell tüntetni, hogy mi az áru hibája, vagy a hiba miben nyilvánul meg, illetve kérést, javaslatot várunk a reklamáció kezelésére.
A reklamáció elfogadása esetén a reklamációhoz kapcsolódó szállítási költségeket visszatérítjük, a küldemény feladásának igazolása alapján.
A panasz teljes menetéről e-mailben vagy telefonon kap tájékoztatást, ahol értesítjük a panasz beérkezéséről, annak elbírálásáról, ill. visszautasításáról, vagy ha visszaküldtük Önnek, és átveheti. A panaszok lezárásának törvényi határideje 30 nap. A megadott határidő elmulasztása azt jelenti, hogy a mukhair.hu (JDD spol.s.r.o) szerződést szegett. Ez feljogosítja Önt arra, hogy döntsön a hiba elhárításának módjáról pl. új termék szállításával, ésszerű árengedménnyel vagy a szerződéstől való elállással.
Ha nem ad meg elérhetőségi adatokat, például telefonos elérhetőséget vagy e-mailt, akkor tudomásul veszi, hogy a panasz kezeléséről a törvényben meghatározott határidőn belül Ön köteles érdeklődni, és ha ezt nem teszi meg, köteles viselni tétlenségének következményeit ebben a tekintetben.
Az Ön, mint fogyasztó egyéb, áruvásárlással kapcsolatos jogait nem érintik.
A felelősség korlátozása az áru természetéből és a nem rendeltetésszerű használatból eredő hibákért
JDD spol. s.r.o. nem vállal felelősséget az áruk nem megfelelő kiválasztásából, gondatlan kezelésből vagy mechanikai sérülésből eredő hibákért, amelyek a termék használati utasításának figyelmen kívül hagyásából, a termék nem rendeltetésszerű használatából, a tárolási mód figyelmen kívül hagyásából vagy a késedelem nélküli hiba jelentéséből adódik. Ilyen esetekben a felelősség korlátozása a vevő által okozott hibának minősülhet.
Kapcsolatok és azonosító adatok
www.mukhair.hu
info@mukhair.hu
telefon: +421 911 466 577
JDD spol.s.r.o.
Demänovská 1603/60
031 01 Liptovský Mikuláš, SR,
a Zsolnai Kerületi Bíróság által bejegyzett Sro szakasz, 66164/L, azonosítószám (cégjegyzékszám): 50 452 631.