2006-ban a muk alapítóinak elképzelése az volt, hogy rendkívül hatékony, nem bonyolult hajápolási lehetőségeket hozzanak létre, amelyek kihagyják a nagyzolást. Lépjen be a muk Haircare hajápoló + hajformázó megoldások kínálatába.
Azóta a muk nagy márkavá nőtte ki magát, és mindenkinek van kedvenc „nem tudok nélküle élni” muk terméke. Az eredeti vörös agyagból készült Hard muk Styling Mud-tól az innovatív muk Curl Stick V2.0 hajgöndörítőig sok termékkel bővült a termékportfólió, a professzionális fodrászatok számára is.
Az eredeti csomagolás 16 éve a muk jól felismerhető, színes megkülönböztető jegye, és sok vásárló kéri a fodrászától a „rózsaszín sampont” (Deep muk Ultra Soft Shampoo).
Szóval… ha a megjelenésünk megújulásáról volt szó, minek megbolygatni a jó dolgokat? Ügyfeleink sok mindent elárultak nekünk, hogy miért szeretik a mukot:
AZ ALUMÍNIUM
Bármennyiszer újrahasznosítható. Az alumíniumból készült muk csomagolásnak köszönhetően a termék biztonságosan használható, és az újrahasznosítás hőse. Végtelenül sokszor újrahasznosítható csomagolásként nem volt gond az alumínium mellett maradni, csak frissítettük szálcsiszolt felületre.
A SZÍNEK
Mivel sok vásárló színről ismeri fel kedvenc termékeit, megtartottuk a színeket, csak frissítettük őket. Az élénk árnyalatok helyett most a pasztell árnyalatokat választottuk.
A FORMULA
A termék formulák beváltak és működnek. NINCS VÁLTOZÁS az összetételben, ugyanaz a muk belül, új külső megjelenéssel.
PETA MINŐSÍTÉS
Odaadó állatbarátként mindig is fontos volt, hogy termékeinket ne teszteljék állatokon. Mivel a hozzáállásunk nem változott, itt semmiféle változás nincs.
Megtartottuk, amit szerettek, és felfrissítettük kicsit a külsőt. A muk Haircare megújulva készen áll még jobban szeretni.
UGYANAZ A MUK, ÚJ KÜLSŐVEL